skoterdagar i det fria

I fredags packade vi ihop väskan & oss själva & tog en liten skotertur med en massa trevliga människor. Blev en lugn tur då de flesta hade barnen med sig, men det är mysigt det med. Då vi kom hem på kvällen så var middagen i full gång hemma hos oss. Noels morfar & morbror med familj kom upp & bjöd oss på älgkött, strips & kantarellsås.. gott som satan! Sedan fick Noel följa med dem ner till stan i två nätter.

På fredagskvällen gick vi upp till grannarna, drack lite & hade det trevligt. Men jag satt mest & skakade för att jag ville hem & sova så det blev morgon någongång. För på lördagen hade vi barnledigt & skoter hela dagen, kvällen & natten. Blev åkning från 16-04 med ett gäng trevliga människor. Stannade på ett flertal ställen & grillade, surrade & drog nå gott dricka. Sjukt rolig kväll, som vi tänker göra om snart igen! "Fan vad ung jag känner mig" sa Johan snart 30, då vi susade genom skogarna. "Im sooooo alive" skrek jag tillbaka, medan håret fladdrade i vinden. Under hjälmen givetvis, halvt fruset. Haha, njaemen.. större frihetskänsla får man faktiskt leta efter.

Igår åkte vi ner till stan för att hämta tillbaka vårt lilla skrot & blev då även bjudna på tacos. Bortskämda till tusen. Nu ska det pluggas vidare. Noel är hemma idag, har fått tillbaka sina sovrutiner, men har feber & är förkyld. Johan är också hemma. Han ska laga min bil. Kanon!




Annie skriver:

nja, glömde både tid och rum.. Blev bara dem två fula självporträtten vi tog.. Har inte änns tagit fram kameran än.. haha men som sakt alldeles för kul för att asa fram kameran och föreviga nuet :D

Btw. ingen fika idag, eftersom eran hulligan är sjuk och steffe kraverade sin bil i morse, micke måste hjälpa honom med det plus att vi ska med på den dära tidningsgrejen. .:) Gör ett nytt försök imorn :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar