snabbresumé

Tänkte dra en liten snabbresumé av de senaste dagarna. På nyårsafton åt vi middag hos min farmor tillsammans med lite släkt. Noel stannade sedan kvar där & vi åkte hem. På kvällen var det fest i båda grannhusen, så vi gled lite lätt emellan. Igår mådde jag skit & spydde ända fram till sex på kvällen, då rullade vi in till pappa i stan & käkade pizza. Utkörning, himelskt.

Idag är Johan & sandar här i stan, får se vad som händer senare idag. Ikväll ska jag sätta mig här & plugga lite hade jag tänkt, sedan blir vi kvar här minst en natt till iallfall. Är sugen på bio ikväll också, var flera år sedan sist.. kan vara för att vi båda hatar det, men ska kika om det går någon sevärd film.

Jaja, hade tänkt ta frukostbuffén på ikea idag också, men då blev Johan utringd på jobb. Så vi blev billösa & även om det bara är en kvart till birsta härifrån, så känns det långt då det regnar. Kanske imorrn.. Aja, ska sluta svammla nu. Nu vet ni att vi lever iallafall! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar