stjärntema i vardagsrummet

Har hunnit med lite tvättning, städning & byte av gardiner idag. Då jag tog bort julgardinerna i vardagsrummet så bytte jag till ett vit spets kappa, men tyckte det blev lite för vår/sommar över det, sedan så passade min stjärnkruka jag fyndade på myrorna & min röda stjärnpläd mycket bättre med mina beiga stjärngardiner. Satt vi bytte helt enkelt.

Nu ska jag plugga lite innan vi ska rulla ner över stan. Johan tyckte vi kunde stanna där nere några nätter, då det såg ut att bli mycket jobb med skottning & sandning, så det kanske inte ens lönar sig för honom att sitta & pendla hem hit emellan. Själv ska jag passa på att permanenta min mormor & möjligen träffa någon jag glömt bort.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar