Winning!

Vann två budgivningar på tradera ikväll. Har varit på birsta & stan i omgångar utan att någonsin hitta en tröja som faller mig i smaken. Kommer alltid hem tomhänt, min stil finns inte där. Helt plötsligt fanns allt jag någonsin velat ha framför ögonen på mig. Inga direkta fynd kanske, men betydligt billigare än på en affär & helt i min smak.

För den som undrar så består min garderob till 90% av ärvda kläder & av alla mina koftor (som är ca 15st) så har jag endast köpt två själv, Haha. Pinsamt? Ja. Men jag har liksom fokuserat på annat istället, hemmet typ. Så det jag har i min garderob är egentligen inte alls jag, utan flera andra. Men det är inte fören man ska ut man inser hur missnöjd man egentligen är. Nu är jag glad iallafall! :D Grissnygga, eller hur?

Annie skriver:

hahaha.. själv suttit och sett på dem många gånger men aldrig slagit slag i saken. För snål antar jag.. Bra köp :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar