Don't let me hear you say that life's taking you nowhere

Sitter just nu på jobbet & dricker en kaffe i väntan på att få starta dagen. Ser ut att bli hyfsat väder idag iallafall & efter att ha suttit i en veckas tid med utsikt utöver tivolit, så känns det lite värt att det är våran tur idag. Efter jag slutat jobbet halv fem så ska nämligen jag & Noel på tumanhand åka lite karusell & äta någon mat på stan. Inatt sover vi hos mamma. Imorgon ska jag & Noel på familjedagen på norrporten arena. Nickelodeon, Sean Banan & en massa andra ska vara där. Kl 11 börjar det för den som är intresserad, gratis är det med. På lördagkväll ska jag bara sitta på altanen & göra sånt jag annars inte hinner med.
 
Nu går även resten av familjen på semester, själv biter jag ihop & laddar inför jobb resten av sommaren. Har förövrigt bestämt mig för att läsa upp matte c och d, fysik a och b, samt kemi a för att få behörighet till en utbildning jag ska gå framöver. Kommer säkert bli kämpigt, men jag känner mig sjukt taggad & eftersom det är på distans kan jag ändå jobba några dagar i veckan.
 
Nej, nu ska jag sätta mig i fikarummet & se framemot en efterlängtad helg med lillen! :)
 
Update;
men bra, familjedagen är ju nästa månad. Haha, aja.. karusell i dagarna två då.-

Anonym skriver:

Är inte familjedagen den 4/8?

annie skriver:

meeh, hallå! det är ju trollnatta imorn, vi ska ju alla dit..?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar