It is never too late to be what you might have been

Då var ännu en helg över, men den här helgen har kännts väldigt lång & innehållsrik. I fredags kom Noel till mitt jobb strax innan fyra & väntade på att jag skulle sluta, så vi kunde åka karusell. Drog tre karuseller sedan gick vi bort till allstar så liten fick äta en hamburgare & jag fick mig en kall öl. Där satt vi tillsammans i 1½ timme & målade, tittade på fina bilar, åt & pratade. Jag och min lilla älskling på våran första riktiga date, det blev succé. Mötte sedan upp Robin, Bullen & Tobbe för att strosa runt lite. Vid nio tiden så var jag & Noel helt slut, så jag kämpade mig upp med vagnen till mamma där vi myste lite innan vi somnade bredvid varandra i soffan.
 
På lördagen blev det en sväng på stan med mormor & sedan blev det hemfärd följt av en lugn kväll hemma. Idag har vi haft en mysdag inne. Jag gjorde jordgubb/rabarber kräm sedan satt vi oss i soffan för att se på madagaskar. Nu kokar pärena & jag ska gå ner för att förbereda middagen. Stuvade pärer & fläsk, kan knappast bli bättre.
 
Imorgon är det jobb, sedan stannar jag nog en natt i stan. Grabbarna reder sig bra hemma iallafall. Ser ut att bli skit väder iallafall, så då kvittar det om man sitter fast i stan. Hoppas ni alla haft en trevlig helg! Jag tror förövrigt att sommaren kommer på riktigt nästa vecka.. :)
 

♥Jenna♥det kan aldrig bli för mycket rosa♥ skriver:

Fin design du har! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar