It doesn’t matter how slow you go, as long as you don’t stop

Man ska inte ha mer tid över än till det väsentliga, typ som en kväll i soffan. Så då Noel för en gångs skull somnade i någorlunda tid så bestämde jag mig för att starta en ommöblering av vardagsrummet. Någonstans i gången av möbler & bland högar av saker ångrade jag mig lite lätt, men det var bara att fortsätta & därmed inse att ännu en kväll var förlorad. Såhär i efterhand så känns det lite värt, för bra blev det. Även om tvn helt plötsligt kändes väldigt liten, däremot så blev rummet desto större.
 
Nej, nu ska jag lägga mig. Upp 4:30 i vanlig ordning imorgon. Sjukt att man är pigg då man vaknar, men det kanske kommer ett bakslag om nån månad. Jaja, godnatt vare ja.
 
Okej..det blev bra, även om min värdelösa kamera visar på motsatsen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar