you will never win if you never begin

Sånna här dagar händer väl ungefär en gång per år. Dagar då man har ett flertal timmar över bara till sig själv & man inte behöver anpassa sig vare sig efter då någon annan är hungrig eller vill ha ens uppmärksamhet. Efter jobbet idag så tog jag en sväng på stan och birsta med mamma. Fyndade mig lite vitt virkat för halva priset iallafall. Klänningen nedan köpte jag i måndags, samt ett par virkade vita skjorts. Färgade även håret ikväll, typ samma brunfärg som tidigare, möjligen lite ljusare & en hel del glansigare.
 
Sover hos mamma inatt. Slipper kliva upp innan tuppen och har tio minuter till jobbet. Förstår dock inte charmen av att bo i stan, ledighetskänslan har inte infunnit sig ännu, då man springer på samma gator man gör på rasterna & den dagliga stressen liksom biter sig fast här även på natten. Jag saknar redan kvällskaffet på altan & vattningen av mina plantor. (som förövrigt har blivit grymt stora. rädisorna är svingoda & salladen ska skördas i helgen). Nu ska jag drömma om mitt torp. Godnatt!
 

KIKKI skriver:

Men åh vad fina kläder!!! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar