ändrade planer

Fick precis ett samtal från jobbet, där de berättade att jag skulle få arbeta på byggavdelningen där de tog in större skador som rörde sig om flera hundra tusen. Sedan var det inte alltid jobb till efter fem där heller, vilket passade bättre då jag har en liten att hämta på dagis. Känns som det kan vara lite seriösare att sitta där & anledningen att jag hamnade där var mycket tackvare att jag har erfarenheter av byggbranschen. Men då till det negativa, blev inte start nu på måndag, utan nästa istället. Så nu har jag suttit & ringt upp de jobben jag tackat nej till den veckan & sagt att jag är ledig. Bara hålla tummarna att det blir något, annars så kör jag all in med pluggningen istället!

Nu har vi precis ätit frukost tilsammans & jag är lite småsugen att åka upp till skogen & grilla en korv. Får se vad som händer! :)

update;
Såg nu på schemat jag fick att det inte längre var en två veckors halvdags utbildning längre. Utan heltids utbildning i en månad. Känns som detta kan bli en riktig utmaning. Börjar nästan bli lite nervös, haha. .Nej, men det kmr nog bara bli kul & spännande! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar