en halvlång snabbresumé

Finns verkligen ingenting att uppdatera er om egentligen, mer än att jag stormtrivs på jobbet, även fast det är en hel del (sjukt mkt) att ta in. Kan ju tacka gudarna för att jag faktiskt har lite bakgrund inom bygg & att min pappa är i den branschen annars hade jag fan dött. Nu vet jag iallafall hur man kan motverka vattenskador & frysning i ledningar, alltid något. Eftersom jag inte kan nöja mig med att bara ta allt som de kmr, så har jag fått för mig att man måste bli expert direkt & sitter därmed & pluggar regler inom byggbranschen & villkor på fritiden.. just for fun. Tänkte riktigt imponera på gubbarna den första dagen. Ja, idag satt jag tillsammans med 16 andra äldre män från teknik, bygg & maskin på en föreläsning i två timmar. Kände mig väldigt vuxen & egentligen helt felplacerad, men trivs som fisken i vattnet iaf!

Nu ska jag läsa igenom alla villkor igen, så jag kan sitta viftandes med handen imorgon på genomgången. Stannar i stan en natt till, men imorgon vill jag fanimig hem. Funderar på om man ska ta bilen till liden & därefter bussen till stan i fortsättningen, förbindelserna fungerar kanon med mina tider & det blir betydligt billigare med ett busskort än bränsle & parkeringsavgifter. Jaja, tål att funderas på! :)

Ljusparty på lördag iallafall.. har fått ihop ett litet gäng, men finns alltid plats för fler. Bara att hojta till om ni vill komma! :)


Ida skriver:

Fan åk buss från liden.. Asmysigt tycker jag att sitta på bussen och lyssna på musik för sig själv! Miljövligt alternativ också ;)

KIKKI skriver:

Men tack! :) Vad gullig du är! :) Hoppas ni får en fin helg också! Kram! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar