ett tidsinställt inlägg

Hola balola! I skrivande stund så sitter jag & dricker en kopp kaffe. Men då ni läser detta så befinner jag mig nere hos Annie, bestämde mig nämligen för att ta "a day off" så att säga. Har pluggat in två veckor framöver nu, så kände att jag var värd lite tid utanför datorn.

Skulle jag komma på någonting negativt om dagen, så vore det vädret.

Skulle jag köra ihjäl mig på vägen ner (eller hem), så vill jag att du jessica tar över min blogg & låter den leva vidare genom dig! Då var det sagt. Hörs på sen!


Älskar tidsinställda inlägg, känner mig som en riktig storbloggerksa. I mina tjocksockar, flanellskjorta & slitna hår.

Jess skriver:

ÅÅh ett testaments skrivande till mig :`) tack <3.. Dock hoppas jag inte att du kör av vägen.. Är ju inte så aktiv bloggare direkt ;).. hihi


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar