nedräkning till helgen

Då sitter man här igen då, efter att ha startat morgonen med en dusch & lite städning. Noel är med pappan i vanlig ordning & jobbar. Då de är färdiga så ska vi rulla neröver stan en snabbis för att uträtta två små ärenden & sedan ska vi avsluta med middag hos min bror med familj. Tänkte även bjuda in oss på en kopp kaffe i järka.

Resten av helgen är redan fullbokad med kalas & besök. Lika bra att ta en helg & försöka umgås med lite folk, för jag har en känsla av att jag inte kommer hinna det på samma vis efter man börjat jobba. Då måste jag försöka få in min egen kvalitétstid på helgerna också, hur det nu ska gå ihop?

På onsdag ska jag in till min älskade vän Jessica iaf & vara barnledig. Tror inte vi träffats själva & tagit ett glas sedan i somras eller nått. Efter det blir det iaf lugna gatan. Så alla som vill umgås med mig för en sista gång kan ju göra det i helgen då, haha. Lät lite så kände jag.

update;
Woho! Slipper åka ner till stan idag. Grabbarna hade fått sandning där nere, så jag tvingade dem att fixa allt istället. Synd med middagen, men vi får skjuta upp den till en annan dag! :) Nu kan jag plugga, baka & gå runt osminkad resten av dagen. underbart!


Jess skriver:

Du är bäst <3 Glöm aldrig de!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar