så var det helg igen

Vad händer? Slutade halv fem igår, käkade hos mamma & drog hem. Igårkväll skulle det storstädas, Johan drog till nån granne & drack öl, medans jag enbart höll på med tvätten i över en timme + övrig städning resten av kvällen. Nu ska jag fortsätta där jag slutade igår & torka av lite.

Ikväll blir det middag med grannarna & brorsan med familj. Sedan blir det ljusparty vid sju tiden. Great! Då har jag uppdaterat er lite. Trivs förövrigt sjukt bra på jobbet & det kändes till & med halvmotigt att gå hem i fredag & helt ärligt så längtar jag till måndagen. Allt börjar falla på plats & jag känner hur mycket man lärt sig enbart på denna veckan & kollegorna är helt jävla underbara. Aldrig varit med om så många glada människor samlade på ett & samma ställe. Lite the office känsla.

Nej, nu ska jag fortsätta plocka lite! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar