Fresh and clean


Blev ju tvungen att testa foundationen imorse, även fast jag brukar gå osminkad hemma.. och jag känner mig fortfarande osminkad fast sjukt fräsch, är det såhär det ska kännas? Haha. Jag är verkligen inte en person som unnar mig själv någonting...men så har jag ju sluppit studielån också. Men mitt nya löfte till mig själv är faktiskt i motsatt till vad folk brukar lova sig själva. Istället för att dra ner på utgifterna, ska jag istället börja unna mig bra hudvård. Handlade typ för en tiondel av alla andra igår kändes det som & ändå hade jag fet ångest över mitt foundation köp. Det är fan sjukligt, tror jag hamnat i en ondspiral att det alltid finns någonting man kan dra ner på & det slutar alltid med att det är sakerna till mig själv jag väljer bort. Men så glädjs man över det lilla istället, tänk att en ny foundation kan göra än så glad. Huden ser helt osminkad ut, fast ändå pigg & jämn. Haha, helt otroligt..

"Happiness is not having what you want, but wanting what you have."

Moa skriver:

Känner igen det där. Man är dålig på att unna sig saker. Alla pengar sprättar man på bensin.. finns ju liksom roligare saker att lägga det på, men man måste ju hela tiden fundera på om det är nödvändigt eller inte.

Emma S skriver:

Du såg sjukt fräsch ut i den också! Ett mycket bra köp tycker jag. Med min nya rengöring och fukt tycker jag att min vanliga fundation sitter mycket bättre och finare idag än tidigare. Jag tror inte att jag inbillar mig faktiskt..haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar