vi går mot ljusare tider

Då var papperna om anställning klara & frysen, samt skafferiet är uppladdat med sånt man behöver för att överleva. Allt kändes verkligen kanon på mötet på jobbet & jag ser sjukt mycket fram emot att få börja. Startar ju som sagt med en två veckors utbildning först & den ska som planerat starta redan på måndag.

Var in på rusta för några dagar sedan & köpte moods slingfärg.. för att den är bäst & billigast (34,90 kr). Nu får jag verkligen inte göra mer slingor för då är jag tamefan blond igen & det vill jag verkligen inte bli. Tycker det här lite ljusare klär mig bättre än det jätte mörka iaf. Nu ska jag faktiskt inte göra någonting mer med mitt hår, förutom att kleta i ricin såklart.. haha, viktigt.

Nu blir det lite soffhäng & imorgon blir det plugg för hela slanten. På kvällen ska jag hämta upp lite glada tjejer & sedan ska vi åka ner till Emma på hudvårdsparty!

Känner mig sjukt pepp för framtiden & jag hoppas den vill mig lika väl som jag vill den! :b



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar