this is all and all we need.

Då var man hemma efter ännu en dag. Man har varit hyfsat dagvild hela dagen. Jobbade till halv fem på sista, ledig en dag & sedan jobb igen. Nu är jag ledig torsdag & fredag.. eller ja, ledig & ledig måste plugga iallafall, men det tar jag på kvällarna. Igår planterade jag lite iallafall, vet inte alls vad det blir av det, men tänkte att det inte kunde gå mer än åt helvete iaf. Tänkte plantera ut i några pallkragar & lite mer senare. Tycker det mest bara ser mysigt ut med lite små odlingar & det är väl mest bara ett plus om det blir något av det, haha. Hittade även lite tåliga vårblommor som ser exakt ut som sommarblommor.. vårflört bl.a. Planterade endast i storkrukan & hoppas på att de nu vill överleva så man "slipper" plantera nytt.

Hämtade även ut alla ljusen från ljuspartyt idag, men jag antar att de kmr få stå orörda tills det blir något speciellt. Är liiiite för snål för att elda upp dessa trehundrakronors ljus(?) en enkel vardagskväll faktiskt. Har även ett presentkort på 500kr kvar, men jag hittar verkligen ingenting mer att beställa just nu. Nån som vill köpa för 400? :b Juste.. allas beställningar är iaf packade, så jag tänkte väl agera jultomte nu i dagarna & dela ut dem till alla! :)

Slapp förövrigt bussen idag med, då brorsan kunde vara med Noel så jag kunde glida in med johan lite tidigare istället. Så jävla värt! Imorgon ska jag, Nolle & brorsan umgås lite nere i stan. Hoppas på fin väder så man kan ta en glass ute eller något. Nolle har ju egentligen den efterlängtade torsdagsutflykten på dagis imorgon, men det hade jag ju såklart glömt bort.. så nu fick han vara ledig istället. Går säkert bra det med! :)

Nej, nu är tvättmaskinen klar & sedan blir det tidig kväll. Klev upp 04:15 imorse & har väl snittat max 1 timmes sömn inatt! Varit sjukt högt tryck på jobbet idag med så jag är helt utslagen!


Ljuset längst upp till höger är ett LED-ljus som drivs av batterier, fast det ser helt äkta ut. Kanske blir ekonomiskt i slutänden trots alls? Kanon om man har småbarn hemma om inte annat.. och lite små mysigt att komma hem till "tända" ljus varje eftermiddag! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar