The sun will always shine where you stand

Idag tog jag, fia & Annie min värsting saab för att köra en heldagstur & se vad landet hade att erbjuda i shoppingväg. Startade i Hammarn med att fynda en mjukisdress & en flanellskjorta på något handelsvaruhus med sjukt bra priser. Därefter blev det en sväng på granngården, ett besök på det lokala fiket & en sväng till världens mysigaste lilla butik. Avslutade gjorde vi på min absoluta favorit plats.. Bispgårdens trädgård. En riktig fyndardag blev det för oss alla & nu i eftermiddag har jag hållit på att fixa lite ute på altanen & mitt gamla fönster kom äntligen till användning, samt min ommålade låda från ikea. Nu ska jag bara slipa & måla färdigt utemöbeln, samt skura av det sista av altanräckena sedan är jag redo för en hel sommars häng där ute! : )

Juste, jag var även in på banken & bokade in ett rådgivningsmöte. Så nu jävlar ska det börjas sparas för den framtida pensionen & framtiden i överlag. Sedan är det bara att hålla tummarna att man överlever. Vilket inte lär vara nå problem då "endast" 1 av 3 drabbas av cancer. Nej, nu ska jag härma Annie & baka lite "vaniljbullssnurror"! :)







"Don't waste your life on jealousy.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
The race is long, and in the end it's only you with yourself."


Ida skriver:

Härlig dag :)



Men va fan du måste skoja..... Får verkligen 1 av 3 canser?? :O Jag som inbillar mig varenda dag att jag har det, eller att gumman ska få det... Usch... Typiskt mig :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar