me + you = true

Nu är fan matematiken ett minne blott. Det muntliga slutprovet gick kanon. Så jävla glad och nöjd så jag spricker. Nästa kurs är kemi, spännande. Nu ska jag ta det lite lugnt tills halv två, då jag ska ha ett betygssamtal och legitimering på skype för förra matematikkursen, sedan ska jag njuta av en kväll i soffan.
 
Satt och pluggade konstant hela dagen och långt in på natten och upp tidigt imorse för att plugga mer, så känner mig helt väck. Men så jävla värt då man får sitta med känslan jag sitter med nu. Att jag har läst in upp till matematik E är helt sjukt och någonting jag helt klart kommer låta alla på nästa fest få reda på. Även B, C,D och E på 12,5 veckor sammanlagt. Nu ska jag sluta skryta upp mig själv, även om jag för tillfället känner mig oövervinnlig.
 
Ja, vad ska det bli av henne frågar ni er? Ja, med de här meriterna så skulle jag bli förvånad om jag inte tjänade sexsiffrigt inom loppet av några månader.
 
edit: Alltså fyfan vad jag skakar nu. Trodde jag bara skulle behöva legitimera mig och sedan var det färdigt, eftersom jag redan gjort det muntliga slutprovet. Men då säger läraren att jag ska lösa en massa uppgifter nu också, eftersom jag inte kunde legitimera mig sist (fick inte till webcameran). Fick total blackout och hade inte förberett mig någonting. Men han tyckte att jag löste det bra. Nu ska jag sväva runt på mina rosa moln några dagar och bara vara.
 
Rule of math - if it seems easy, you're doing it wrong

Mamma skriver:

Hahaha, du är för härlig gumman:)
Du är bäst!! KRAM

Ida skriver:

Haha fyfan va bra jobbat.. Jag blir svettig bara jag tänker på matte 1a ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar