om du bara älskar det du gör så blir du framgångsrik?

De här kurserna dödar mig. Har suttit varje kväll nu så länge jag kan minnas, men jag ser ljuset i tunneln (som mycket möjligt kan vara ett tåg), muntligt slutprov på tisdag och en en stor inlämning kvar. Får endast g på allt jag gör och ändå lägger jag ner hela min själ i det. En föreläsning eller ett snille som kunde förklara allt hade säkerligen underlättat lite för mig. Kemin och fysiken lär väl inte bli en dans på roser det heller, fysik b ska tydligen vara bland det värst man kan läsa. Bring it säge ja...
 
 
 
"Hey wait I think I'm on to somethi...ah fuck, never mind. I divided by zero" Alla lama mattecitat/ordspråk (skämt?) på diverse forum var sådär nördigt roliga i början, nu känner jag mer en slags sorglig sympati för personerna bakom namnen "MrIntegral" och "Matematikernnr1".


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar