Allt har skönhet, men det är inte alla som ser det.

Igår spenderade vi en massa timmar i skogen med lite grillning och avkoppling. Sedan avslutade jag kvällen med att dra ihop en middag bestående utav älgkött som vi fått utav Johans mormor, potatismuffins, kanterellsås, vitlökssmör och vitklöksbröd. En kanon lördag rakt igenom. När jag och liten klev upp imorse så var det någon som blev överlycklig att det kommit snö igen. Så nu ska vi dra ihop någon lunch, väcka pappan och sedan dra ut en sväng.
 
 

Mamma skriver:

Vilken mysdag! där har jag oxå varit när jag jobbade åt skogsvårdsstyrelsen:)

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ skriver:

åh vilka mysiga bilder och vilken mysig blogg du har =) ser ut som ni hade de super mysigt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar