f(x) = e^x

Då var middagen nere, liten kvällad och kaffekoppen laddad för en uppsittarkväll med plugg. Börjar ärligt bli sjukt stressad nu, kommer jag ens klara slutprovet? frågan om alltså, hade behövt en extra vecka att bara få plugga till det, men det är en massa prov och redovisningar som ska göras, så man hinner knappt lära sig skiten, utan det känns mest som man bara skyndar sig förbi utan att riktigt greppa någonting.
 
Har en massa idéer på g att göra på sidan om pluggningen sen. Satt halva kvällen igår och räknade på allt, som om man inte hade nog med det här. Äääh, nu ska det räknas.. har suttit konstant hela dagen och skrivit en tolv sidor uträkningar, utan att komma fram till någonting.. mer än att matte är svårt.
 
Förstår inte varför jag ens envisas med det här. Johan säger att jag fixar det och jag är väl inte direkt den som tänker bevisa motsatsen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar