whenever I don't' have to wear makeup, it's a good day

Då jag smörjde in ansiktet nyss så slog det mig. Jag har ju helt glömt bort att beställa "glossybox", som jag tänkt gjort sedan.. typ i julas. Men nu är det gjort iallfall, så i slutet av månaden ska det ramla ner fem produkter i brevlådan, för 139 kr. Sedan fortsätter det så månad efter månad, låter ju som en dröm. Speciellt för mig som har typ.. en ansiktskräm (som jag köpte på rusta i måndags) och ett hårspray som jag fick av mamma förra julen och en rengöringskräm som jag fick av Helene. Haha, ja det var väl det. Har ingen aning vad man ska använda och vart, så det här kan ju bli spännande.. får se vart jag lyckas dutta på allt?
 
Känner ni också för att prenumerara, klicka er in här! :) Lite extra glädje sådär i höstmörkret :)
 
Bildkälla!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar