Pessimisten klagar över blåsten, optimisten räknar med att vinden ska vända

Klarade slutprovet på matte c/d kursen. Fyfan säger jag.. hade muntligt kl 10 imorse, på integraler och derivatan. Det gick kanon, men sedan kom de två första kapitlena på kursen, som jag minns typ hälften av. Så hade nyligen ännu ett muntligt på det, eftersom jag kände att jag typ glömt allt och ville kika igenom det igen... och jag klarade det. FYFAN vad skönt. Nu ska jag bara kasta in den sista uppgiften och imorgon startar jag d/e kursen.
 
Nu ska jag glida runt i mitt lyckorus en stund, efter att gått runt skakandes av nervösitet sedan jag steg upp sex imorse för att plugga.Snart kommer grabbarna hem också, blev ju jobb för Johan iallafall den här veckan. Fint att spara föräldradagarna. Men nästa vecka hoppas jag vi kan hinna umgås lite, innan han drar bort på jobb. Ibland förstår jag inte vad jag gett godkänt till, men om jag ger honom några år nu, så har han lovat att ge mig några år sedan med fokus på mitt arbete, då jag studerat färdigt alltså. Men det blir ju iallfall bra mycket mer klirr i kassan och sedan mer tid över då han väl är hemma. Som det är nu så ses vi ju aldrig iallfall och pendlandet är ju bara bra om man kan slippa vareviga dag! :)
 
Gud ibland skriver jag som jag pratar. Konstant och om ingenting. Over and out!
 
 
 

Mamma skriver:

Ett STORT Grattis till dej gumman, du är bara bäst!!

KIKKI skriver:

Men vad duktig du är!!!! Skulle jag aldrig fixat, jag är sämst på matte :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar