varje dag är kanske inte bra, men det finns någonting bra med varje dag

Även att jag satt med en uppgift till halv nio igår och fann den olösbar. För att sätta mig typ tjugo minuter idag och lösa skiten. Det är nog sant som de säger "låt ä ligg och dra sä n stunn, osså på't igen baaa". Man kommer till en tid då hjärnan måste tömmas på information för att kunna ta in mer. Då gör man bäst i att bara gå därifrån.
 
Förutom att lösa uppgiften, så har jag även påbörjat min gryta. Så nu ska vi se vad ytterlåret från lidl går för. (Det är svensk så ni behöver inte vara oroliga för ev sjukdomar som bara namnet lidl för många tros ge). Nu ska det koka i några timmar med rotfrukterna och viltfonden. Sedan kastar jag i syltlökar, smörstekta kantareller och en massa grädde och reder ihop skiten. Vet inte hur man egentligen ska göra, men det brukar i regel bli grisgott.
 
Sedan ska vi vinna millen på v75. Men först pluggning..
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar