gläds åt saker i nuet, allt annat ligger bortom dig

 
Svajnigt fint väder ute idag och den efterlängtade fredagen är äntligen här. Jag sitter med en kaffekopp och lyssnar på världens bästa P4 och knåpar på de sista talen, som inte riktigt vill gå ihop. Förstår inte var vissa siffror kommer ifrån?
 
I helgen ska vi bara vara, sedan tänkte jag plugga, åka och köpa lite höstplantor och baka en massa. Vi skjuter på bio med Noel tills någon helg framöver, då vi rännt så mycket i veckan att det kan vara skönt att vara hemma vid bara. På måndag ska jag och Annie köra våran efterlängtade fyndardag iallafall och ikväll var det någon inredningskväll i Liden, men jag tror jag bara vill slänga mig i soffan ikväll och se en film, får se vad som händer.
 
Mina tradera saker borde komma idag också, 04:30 igår natt var det iallfall påväg :b En bra dag helt enkelt, inte som gårdagen, då kändes allt bara motigt.. men utan regn inget solsken! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar