Livet kan vara enkelt, om vi låter det vara det

 
Hade stängningen idag, så snabbt hem och värma på lite mat, sedan fick vi trevligt kaffesällskap i form utav Noels mormor och morbror. Nu ska jag mysa ner mig i soffan en sväng och förbereda inför morgondagen lite. Ska jobba resten utav veckan, lika bra då skolans uppgifter ännu är "under uppdatering" bra då de ska vara färdiga på söndag.. sällan också. Intervjun gick bra iallafall, så nu har jag två jobb som ska höra av sig här i dagarna. Bara att hålla tummarna, annars så är det skönt att jobba lite extra också bara, tänkte försöka varva det med lite mammadagar om inte annat. Har typ 3 månader kvar att ta ut, fast de kan ju vara trevliga att spara med. Får helt enkelt se vad som händer.
 
Nej, nu ska jag vila huvudet lite. Drog nyss världens jävla vurpa påväg in i vardagsrummet då telefonen ringde, Eftersom jag tar förgivet att det är jobbet som ska ringa, så springer jag i 200, lägger foten precis på vattenpölen efter Nolles skor, drar en vurp och låter huvudet studsa sådär härligt skönt i betonggolvet. Axeln känns förövrigt helt sne.
 
Tog även en 25 minuter powerwalk på rasten idag, så jävla duktig.
 
Over and out

Johanna skriver:

Hej!
Länge sedan du uppdaterade din bakblogg!
Skulle vara kul om du lade in dina recept där då man lätt glömmer bort dem här.
Tänker ofta hm det skulle jag vilja prova men glömmer sedan bort!
Förstår om du kanske inte har tid.
Tycker förövrigt att din blogg är bra, äkta,jordnära och inte rädd "skit under naglarna".
Kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar