I call you a Monday because nobody likes you.

 
Helgen kom och gick alldeles för snabbt, men vi hann med en massa. I lördags var vi i högmansbacken och njöt av solen, pulkåkning och trevligt sällskap, på eftermiddagen så åkte vi bort till Kim där en brasa brann och vi slog oss ned i rottingmöbeln med plädar och myste på utomhus. På söndagen så åkte vi upp till pappa som även han dragit ihop en brasa på gården, så där grillades det korv under dagen och kvällen tillbringade vi framför tvn.
 
Idag var dagis stängt, så jag och Nolle passade på att storstäda och möblera om. Nu har vi nyss gjort hamburgare till middag. Imorgon blir det pluggning och onsdag har jag öppningen, vilket betyder att jag slutar tidigt, så funderar på att dra en stadstur med Nolle efter jobbet.
 
Ja, det var väl det. Träningen gick mindre bra idag och jag och Nolle har delat på 2 liter glass. Så det kan gå. Imorgon är det åter till verkligheten igen iallafall och har sjukt mycket plugg att göra.... 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar