schema för ett sundare 2013

Nu är det ca 17 veckor kvar till den första dagen på den första sommarmånaden börjar. Beach 2013 skiter jag fullständigt i, till någon strand kommer man ju aldrig iallafall. En yttre självkänsla 2013 passar bättre. Jag tänker inte slita ut mig och har inget viktmål, mer än att jag vill få lite muskler och en starkare kropp. Just nu gör det ont överallt, då jag den senaste tiden suttit vid datorn alldeles för mycket, pgr av studierna.
 
Har aldrig tränat tidigare och hade noll koll, som tur har min bästa vän Jessica stenkoll och har hjälp mig lite med träningsschemat, då jag hade knasat till alltihopa en aning :b
 
Min frukost just nu och de senate åren har bestått av mackor, min lunch har även den bestått utav mackor och däremellan har jag suttit vid datorn. Inte bra. Alls. Att äta havregrynsgröt varje morgon, är inte någonting hållbart för mig, då jag försökt och åt det till lunch då jag arbetade typ hela sommaren. Man höll i princip för näsan och tröck i sig skiten bara, så ska det inte behöva vara. Så här nedan följer ett tränings, samt frukostschema för 2013. Pluggar jag så kör jag 30 min powerwalk efter lämning och jobbar jag så kör det på rasten. Sedan har jag en träningscykel hos mamma att hämta, som skulle underlätta nå fruktansvärt.
 
 
Har även upptagit ricinoljan igen, så nu jävlar ska håret växa. Får se hur länge man orkar denna gång, men nu kör vi. Eftersom liten är sjukt så kan jag inte gå ut idag, men tänkte köra träningen nu och imorgon ska brorsan vara med honom så jag kan jobba, satt då ska vi se hur jävla sugen man är på 30 min promenad, ist för att sitta i fikarummet och dricka kaffe, käka lite kaka och surra? Hoppas på bra väder iallafall.. : )
 
Håret har växt rätt bra utan ricinoljan på ett halvår, ska bli spännande att se hur mycket det kan växa med. Dock så skulle jag behöva klippa av mig allt som växt ut, då det är så jävla slitet.. men ska försöka vårda det ist. Vägra klippa av allt.
 
Någon annan som har några bra och nyttiga frukosttips att dela med sig utav? Träningsövingar, hårvård-tips? Ja, allt som gör kroppen gott helt enkelt. Dela med dig isåfall! : )

Jessie skriver:

Ååh jag blir så stolt över dig carr! :') du är så duktig och typ världens snyggaste hår!! <3 hörs ikväll bästaste du!

Elin skriver:

Skrev en kommentar men kommer fasen inte ihåg om de blev skickad! Men funkar ricinoljan? Annars får du gärna ge mig dina recept på ditt hår!!;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar