There are no shortcuts to any place worth going

Känner mig helt skakis fortfarande efter träningen imorse. Svepte ett glas vatten, slog på nyhetsmorgon och körde på med utfall, knäböj och brygga direkt efter min  powerwalk imorse. Det susar fortfarande i öronen på mig och jag kände mig helt färdig efter halva tiden, men kämpade på och sjukt nog så kändes allt lättare ju längre tid jag körde.
 
Så nu har jag mätt alla mått, rätt hoppas jag, Har helt seriöst ingen aning vad jag egentligen håller på med, men antar att det ska göra någon form utav skillnad, så tänkte mäta igen om om två veckor. Vågen är fortfarande nerpackad och eftersom jag inte vill gå ner i vikt, så tänker jag inte ta fram den heller. Antar att man kan gå upp om man bygger muskler och det skulle bara skapa panik för mig, så vi låter den vara fortsatt nerpackad istället.
 
Resten av dagen står det pluggning på schemat, sedan tänkte jag ta en liten extra omväg då jag hämtar Nolle på dagis så man får ihop en 20-30 minuter till. Sedan tänkte jag passa på att stå på ett ben då jag borstar tänderna ikväll och se en skräckis innan läggdags, så jag rör på mig sådär oroligt hela natten.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar