Du blir aldrig färdig och det är som det skall.

Den här helgen passerade alldeles för snabbt, men vi hann med mycket. Liten körde barnskoter för första gången på Sättna i lördags, fullgas rätt över banan, men oj så kul han tyckte det var. "Man måste ju hoppa lite också" sa lillen till försvar, då han inte riktigt fått ihop gasen, bromsen och svägningen. Men det är klart, vad vore skoteråktning utan det. På kvällen blev det förfest hos Lennie, sedan drog jag och Johan ner själv på stan typ 1½ timme, innan vi träffade upp alla och drog vidare till Jocke. Klockan sju började vi väl dra oss hem till Lennie igen.. och jag har väl i princip blivit halvt återställd idag.
 
Ja, igår blev vi utlåsta här hemma. Noel tjurade på och sprang ut i hallen, så kom jag efter och han slår igen dörren, självklart gick den i lås. Satt vi tillbringade 1½- 2 timmar hos en granne jag aldrig tidigare träffat. Jag hade skitiga byxor, en för stor tröja, inga strumpor och ingen bh på mig. Noel fick såpbubblor.
 
Nu ska jag sätta mig i soffan en stund, käka nudlar, kolla på efter tio och planera så allt går ihop denna månaden med. Känner att dessa kurser är lite hårda, då man arbetar lite samtidigt, men nu är det iallafall nedräkning. Bara kemin kvar efter de här två veckorna, tror jag bara fokuserar på att jobba lite extra ett tag fram över nu, får inte ut någonting av att köra några strökurser iallafall.. förutom csn-bidraget då, som man får tillbaka tusen ggr om, om man istället jobbar några dagar. Aja, imorgon har jag öppningen iallafall, så slutar tidigt. 
 
Älskar förövrigt att det börjar bli ljust på mornarna och kvällarna nu. Snart är det våååååår! Den här vintern har verkligen varit piss, ingen skoteråkning och fast i en lägenhet. Nu vill jag plantera på balkongen.
 
Nej...nu måste jag sätta igång med allt om man ska hinna plugga nå mer sen innan hämtning på dagis.
 
 
"Många av livets fiaskon är människor som inte förstod hur nära de var att lyckas då de gav upp."


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar