Skalet måste gå sönder innan fågeln kan flyga

Då var inskolningen för Noel gjord idag, allt gick jätte bra och imorgon och resten av veckan ska han få vara där sälv heldagar, eftersom jag ska jobba på avdelningen bredvid, så tror jag inte det blir några problem. Sedan vi kom hem så har vi städat och snart ska väl maten börja förberedas. Skönt med en lugn dag, för resten av veckan måste jag sätta mig några timmar varje kväll efter jobbet för att hinna med mig. I helgen ville Robin ha Noel, så tänkte försöka hinna färdigt med allt, så man bara kan vara lite då. Vi har blivit bortskämda med barnvakt senaste tiden, folk erbjuder sig att vara med våran goklimp kors och tvärs. Skönt att ha det så iallafall! : )
 
Igår var vi på julgransplundring hos Noels farmor och innan så tog jag en sväng på birsta och handlade upp presentkorten. Noel fick lite nya kläder och jag hittade lite fint på indiska för halva reapriset!  Fastnade direkt för skålen, som enbart är tillverkad av återvänt material, kostade mig efter rean 149, 79, 39,50. Som hittat! : ) Också lite nya ljus till vardagsrumsbordet, samt vaniljrökelser med hållare! : )
 
Nu ska vi förbereda maten tills pappan kommer hem från första dagen på det nya jobbet. Blir något med kassler, broccoli och couscous.
 
 
"Blanda inte ihop din resa med ditt mål. Att det blåser storm nu betyder inte att du inte är på väg mot solsken."


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar