små stunder av lycka

 
Här går dagarna i ett och jag har tusen saker i fokus, ständigt. Muntligt prov, samt slutprov denna vecka + en labbrapport om elektronik och en massa diagnoser. Någonting positivt är iallafall att jag har jag haft Elin och gravidmagen här på besök.. himlans trevligt! Annars har jag pluggat och just nu har jag precis blivit klar med städningen utav lägenheten.
 
I förrgår bakade jag och Nolle en massa pizzabullar, så nu är frysen laddad, perfekt att bara kunna ta fram och värma på. Tänkte skriva "annars så har vi inte gjort så mycket i veckan", men det var visst helgen som gått. Ja, jag känner mig helt dagvild med alla röda dagar och då man pluggar helger och vänder på allt. Ska bli skönt då allt går tillbaka till vardagen igen på måndag och Nolle börjar dagiset här som det är fem minuters gångväg till! :)
 
Nu blir det iallafall soffläge resten utav kvällen, imorgon måste det bli plugg non stop om jag ska känna mig säker inför slutprovet.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar