imorgon är dagen innan helg.

 
Så var man tillbaka på brottsplatsen igen och den där våren kändes plötsligt väldigt avlägsen idag. Vet inte hur kallt det är ute idag, men man vaknade hyfsat till liv då man gick ut iallafall och bilen blev varm lägligt tills man skulle av. Men snart är mars slut och den sista i månaden står det fint "sommartid börjar" i almanackan. Så håll till godo, snart kommer värmen! : )
 
I lördags satt vi och var lite uttråkade hemma, så vi bestämde oss för att åka ner på Ikea, det fungerar även om man inte ska köpa någonting. Noel älskar att leka i bollhavet och med barnen i "barnhörnan" och undertiden kan föräldrarna avnjuta en kopp kaffe och bulle för 5 kr. Så det är mitt budget tips till er alla! : ) Hade jag varit ensamstående så hade jag haft en sån timme inbokad varje vecka och har man ingen budget att hålla, så kan man ju alltid gå in i varuhuset. Noel fick iallafall lite blommor till rummet och en ny lampa : ) Sedan var det den obligatoriska ljushandlingen då :b
 
Jag förstår att detta inlägg kom som en besvikelse för dig Jess, men jag har noll inspiration den här tiden på morgonen.. OCH min kamera fungerar inte. En liiiten lucka ligger någonstans i lägenheten, en liiiiten lucka som tydligen har nånslags funktion, då den uppenbarligen inte fungerar annars. Dels därifrån kommer min bloggtorka och dels så har jag helt glömt bort bloggen. Dumt, då jag bestämde mig för nån vecka sedan att VERKLIGEN ge den en chans, bli storbloggare och tjäna pengar på att knäppa kort på vad jag äter. Upp som en sol ner som en pannkaka kan man säga att det gick.
 
Och för er andra avlägsna släktningar/vänner, så är resten i tipp topp. Jag trivs här och Nolle trivs på sitt nya dagis, så de långa dagarna gör oss ingenting. I Helgen blir det kalas för Nolles två kusiner, så i eftermiddag ska det handlas presenter.. Så då vet ni att vi lever och mår bra i kylan! : )
 
"De enda gränserna i ditt liv är de som du själv sätter upp"

Mamma skriver:

Äntligen skriver du här, jag blir alltid glad av att läsa din blogg:) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar