but...why not?

Jag älskar redan Malta, fast jag inte ens varit där än. Och efter jag hittade organisationen "whynot", så älskar jag det bara ännu mer. Känns som jag kommer hänga där uppe jämt. Måndagsmeditera tillsammans, plantera, gunga med på kvällsjam runt lägerelden, vara med på workshops, dansa, skapa, träffa nya människor, gemenskap och bara vara. Sedan kommer vi ner veckan innan "earth garden festivalen" hålls... uuuuuunderbart!! och veckan jag och Johan drar ner så är det "After hours"... gröööööömt!
 
 
Bilden ovanför är på deras underbara butik som jag kommer strosa runt i ofta och lääänge! 
 

"The back of the shop has a comfortable space for events and workshops and this is a cool area where people feel at home. It has been colourfully furnished and also serves as a chill-out area and meeting zone.

A home from home, where anyone can meet friends, have a siesta or borrow a book from the library while unwinding from the hustle and bustle outside.

You can always be sure to find free tea and a loving welcoming vibe."



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar