Ok monday..let's do this

Sitter på jobbet nu och har lite lunch, upplever en svår beskrivlig trötthet och kompenserar upp det med att lyssna på hög musik för att vakna till.. det går sådär faktiskt. Helgen har passerat snabbt och smärtfritt. I fredags sov jag och Noel över hos mamma, det blev pizza till middag, hyrfilm och överdrivet mycket godsaker. På lördagen blev det ett snabbesök på skopunkten och lager 157, för att köpa nya skor och byxor till Noel. Hann även med en kaffe med Jessica på hennes rast och ett besök till Huli.
 
Igår så blev det storrensning utav förråden och några öl i solen utanför oss. Avslutade dagen med att äta en pizza utomhus tillsammans med Robin och Paulina. Ju mer sol man känner av, desto mer längtar jag till Malta. Om 10 dagar så reser vi ner och om en månad bor vi där, lite ofattbart.. men ändå så känns det ingenting, väntar med spänning att någon form av nervösitet ska infinna sig, men det känns faktiskt inget speciellt. Lite trist, men jag antar att jag skulle känna mig mer spänd över tanken att stanna kvar här?
 
Noel ska följa med en kompis hem idag efter dagis, så ska passa på att packa ner det sista ikväll. Ah nä.. dags att återgå till arbetet!
 
 
"BRING IT MALTA" skriker Noel med badpuffarna på.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar