Mi chiamo Caroline

Blev precis färdig med min första Italienska redovisnings över skype. Gick hur bra som helst, även om jag fick avbryta två gånger för att stänga balkongdörren och leta reda på laddaren till datorn, då den höll på att dö mitt i allt. Planerade som vanligt för mycket kring de små deltajerna som kaffekoppen, vattnet och var stödorden skulle vara, så jag glömde det viktigaste.. men nu är det klart iallafall. I jämförelse med att redovisa hela det tekniska basåret över skype, så känns allt annat faktiskt löjligt enkelt.
 
När grabbarna kommer hem snart, så tror jag Johan skulle sätta sig och plugga lite. Får se vad jag och Noel hittar på för nått, antar att det blir bad.. what else? Igårkväll gick vi bort till stranden och satt oss vid "havs-poolerna" där vi oftast sitter och åt middagen där. Sedan badade vi och snorklade på resten av kvällen. Man kan inte riktigt fatta att det faktiskt är en helt vanlig vardag här nu, känns mest sämst att man inte dragit tidigare.
 
På fredag ska vi på street art festivalen i Sliema och på lördag ska jag på en efterlängtad vinkväll med Amanda och Linda. Så bli så skönt att få sitta i lugn och ro utan karlar och barn! :)
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar