the secret about happiness is freedom

 
I dagarna två så har jag umgåtts med en tjej från Sverige som bott här i 3månader och igår tog jag en barnledig dag och strosade runt med henne och handlade lite saker till lägenheten. Köpte en utemöbel, en grill, blommor, jordgubbsplantering, badlakan och lite sånt. Blev iallafall kanon fint på balkongen, så nu taggar jag inför att dra upp på fiskaffären så man kan slänga nån färsk fisk på grillen senare ikväll! :) På söndag ska jag och Noel förövrigt träffa två svenska barn som Noel ska få leka lite med, så det ser vi framemot en massa. Annars så spenderar vi en massa tid på stranden och försöker njuta lite extra nu sista dagarna innan pluggningen drar igång! :)
 
Hoppas ni har den bra hemma. Kan rekommendera at hälsa på oss den 12-19aug, då kostar det 764kr tur och retur per person! Kan ni få vara barnvakt den 14aug också på köpet! :)
 
Dom drog förresten upp en stor haj här nere vid kajen för några dagar sedan.. 

mamma skriver:

Vad fint ni fått de på balkongen, längtar att få komma o träffa er !!! Vad roligt att du skriver på din bok :) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar