Light ombre on dark hair

Gjorde topparna lite ljusare igen, blev svajnigt bra. Helt sjukt vad håret växt på sista tiden, helt utan några hårprodukter eller preparat och endast med fructis shampoo+balsam. Har som jag sagt tidigare aldrig riktigt trott att alla dessa dyra produkter gör någon större verkan, mer än att det kostar alldeles för mycket. Fast sedan så har jag ju iofs aldrig använt mig utav några, så mycke möjligt att håret skulle varit i bättre skick med.. men det växer ju iallfall, huvudsaken dää. Använde mig av moods slingblondering, tycker slingfärgen är bättre än vanliga blonderingen.. men kan bara inbillat mig det också :p
 
 
Skitig spegel på jobbe.............

mamma skriver:

Du har fått otroligt långt och fint hår gumman ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar