Fem års kalas

Idag är det en stor dag här hemma hos oss. Våran största glädje fyller nämligen 5år idag. FEM ÅR?! Kan fortfarande inte förstå att jag har ett barn som är så gammalt, eftersom det borde betyda att jag kommit halvvägs till 50.. vilket verkar helt orimligt? Vilket fall som helst så ska det firas för fullt hela dagen med familjen och min kusin Elin som bor hos oss nu! :)

Började morgonen med att få en bakugan av oss i present, sedan hade grannarna lämnat en present och skrivit "lycklig födelsedag" på paketet.. så gulligt. Sedan fick han en present av Elin. Resten av presenterna sparar vi tills ikväll då Noel bestämt att vi ska ut på en restaurang och äta tårta, sedan blir det krockbilar och sockervadd. Just nu steker Johan pannkaka som Noel önskat till frukost och efter frukosten så drar vi iväg och badar lite. Galet varmt ute redan!

I lördags hade Noel barnkalas och det kom hela 14st hit, så lägenheten var verkligen överfull. Det blev en massa fika i överflöd (som alltid, eftersom jag har någon form av bakmani), fiskedamm och lek. Dagen avslutade vi med att alla gå bort med alla familjer tillsammans och bada. Noel träffade även en tjej, som han "kanske ska gifta mig med" som han själv uttrycker det.

Nyvaken och lycklig kille!
Present från grannarna! :)
Noel från kalaset förra lördagen. Tatuerat sig i pannan hade han gjort också dagen till ära. Skippar att lägga upp några fler bilder, eftersom jag inte vet hur de andra föräldrarna ställer sig till att blotta sina barn på min blogg :p


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar