fyndlagret

Gud så skönt. somnade i soffan en timme nu då Noel tog sin vila och nu sitter jag med dagens första kaffekopp medan Noel leker på golvet. snart ska han få sin lunch och efter det ska jag börja göra mig klar och packa ihop skötväskan lite smått. vi ska nämligen hämta upp Johans kusin då han slutar skolan vid halv två, för att åka in på fyndlagret. tror även det kan bli en sväng till nyöppnade boom butiken. Fick en liten slant av "pappa" Johan, så får se om man hittar nått fint! : )

Ha en trevlig dag allesammans, för det ska vi! : )

Love Oliwers mamma <3 skriver:

Sv Hey tack för din omtanke och din kommentar.



Jo men precis jag kände också att en gång för mycket hellre liksom.

Ja han mår lite lite bättre idag men fortfarande spya och så :( jobbigt



kram Love


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar