snart lördag

ikväll har familjen sellén/malm varit här på middag och nu har vi precis sett klart solsidan. dax att sova snart och ladda upp batterierna inför morgondagen, då det först är gussjöpimpeln på dagen, följt av middag hos pappa och sedan puben på kvällen... jag läääängtar ihjäl mig, var ju över ett år sedan man var ut nu, så det ska bli skoj. första gången vi ska ut sedan vi blev föräldrar också, så då måste man väl bete sig så också = inga shots och varannan vatten.. blir nog bra det me..

nej sängen nu, gonatt!

Kia skriver:

Jag vann tävlingen och länkade dig till inlägget "Dagens Blogg", ha en bra dag :)

Love Oliwers mamma skriver:



HEJ :)



Du är en av det 10 finalisterna i min "Veckans blogg" denna vecka :)

Lycka till sötis ;)



kram Love

Kia skriver:

Hej, jag har blivit en av de 4 finalisterna som tävlar om att bli veckans blogg hos selenas blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://essems.blogg.se/2010/march/borja-rosta.html#comment Man röstar under headern (rösta på kiiika) tack i förskott! ha de bra! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar