vi har ett överengergiskt barn

så liten så mycket energi (days of my life) Publicerat onsdag 08 juli 2009 12:41
är allas bebisar lika överaktiva? jag kan inte minnas en lugn stund sedan vecka tjugo. det bökas, stökas och sparkas dygnet runt och speciellt då det är dax för mig att sova. visst det är jätte mysigt, men ibland kan det nästan bli lite för mycket, speciellt nu då sparkarna börjat göra lite ont och gärna riktar in sig mot mina revben. sover du aldrig?

"Det finns vissa teorier om att PERSONLIGHET visas redan i magen, det verkar finnas ett samband mellan tex lugn i magen och lugn, stillsam personlighet som barn och rörlig i magen verkar ofta bli ett aktivt barn efter födseln. Det innebär dock inga PROBLEM åt varken det ena eller det andra hållet, det är helt enkelt bara personligheten som utvecklas redan då." källa

Marih skriver:

Min lilla Amanda var jätte livlig imagen och hon är minst sagt lika livlig i verkligheten ;o)

jess skriver:

haha då ligger man risigt till :).. ett jävla liv här inne!

Anonym skriver:

Karnse lite lik sin mamma!haha du är ju ganska energisk också tyyp alltid nått på gång och det är ju inte nått negativt för då blir det mkt gjort.

jenny - Vinn barnkläder värde 1000 kr !! skriver:

Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg



http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html



Kram Jenny


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar