fullt hus

Startade morgonen med en massa plugg, så nu har jag i princip pluggat in hela julen, eller fram till den 25:e iaf. Känns förjävla bra! Grabbarna har varit ute & kört en massa skoter & busat järnet.

Just nu är Brorsan, hans flickvän & son här på besök. Har även hunnit med en kaffe med familjen Malm/Sellén hos Fia & Jonas. Nu blir det korv & stuvade makaroner till middag, fredagsmiddag sådär. Sedan tänkte jag gå upp & stöka iordning sovrummet & senare ikväll ska jag & Fia producera en massa julgodis! :)

..och imorgon kommer Jessica & Ebbis.. fullt ös! :)

Emma s skriver:

Ja jag har skjutit fram det hela tiden tills jag insåg att, men oj..jag har inte ens skickat efter några eller ens tagit för den delen. Jaja, inte hela världen :) kul att ses en sväng idag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar