MEN GLAD NÅ JÄVULSKT!

Hade nyss mitt muntliga förhör på matte b.. och, JAG KLARADE SKITEN! MATTE B ÄR NU ETT MINNE BLOTT. G SOM I GODKÄND! VÅGA VÄGRA MATTE! osv. Känns så stort att jag borde förbrett ett tal, men jag improviserar lite "Jag vill tacka min mamma, min pappa, min sambo & alla andra som har stått vid min sida vid denna svåra tid. Tack!"

Nu ska jag köra vidare med Administrationen, som jag har kursslut på nästa vecka. Sedan är det nya kurser som kör igång. Företagssekonomi B, Finansiering & kalkylering, Administration B, Organisation & ledarskap, Personaladministration, Småföretagande & Redovisnings & beskattning. Längtar nå så sjukt, sedan hoppas jag att någon arbetsgivare står där ute & skriker efter just MIG!!

Nej, fyfan vad glad jag är nu. I helgen ska jag fan fira, fattar ni hur stort det här är för mig? Haha, inge mera skitkurser som förstör mitt liv. Hurray liksom.

Update:
Ringde fan till Johan & bad han köpa med Indals fetaste pizza + en massa sås. Nu jävlar ska det firas! Tänker sluka chipspåsen senare till nån rulle & intala mig att det finns värre saker än att gå upp i vikt. Matte B for exempel.

KIKKI skriver:

Tack, du är så duktig du med som kämpar på med alla kurser så bra! =) Men det är himla skönt att hittat "rätt" :)

Mamma skriver:

Hahaha, du är så härlig med dina inlägg, kramis på dej prinsessan min:)

Milo - Mamma till finaste Miranda & keane skriver:

Grattis :) ... Får man fråga vad för utbildning du strävar efter , vad kommer du vara utbildad till när du e klar med dina studier ? :) .. Lycka till med allt !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar