lugna vatten har aldrig skapat en skicklig sjöman

 
Helt plötsligt öppnade hela himlen sig. Det stormar så hela huset håller på att ge vika och det regnar inte bara, utan det forsar stora vågor. Såg knappt ut genom köksfönstret då det var som värst och för några sekunder var jag helt säker på att undergången var nära.
 
Och för en stund så kändes det jäkligt bekvämt att studera hemma, även om de flesta talen fortfarande saknar både lösning och förståelse.
 
Nu gör jag kväll, får inte in mer i huvudet iallafal, tänkte viga hela nästa helg till matten, hoppas på liknande väder som nu. Ikväll får vi främmande av familjen Malm/Sellén iallfall. Det var inte igår, knappt i somras.., så det ska bli trevligt! : )

KIKKI skriver:

Svarade på din kommentar inne på min blogg! :) Stort tack för den, det betyder mycket ska du veta! :) Ta det lugnt med pluggandet nu. Jag beundrar dig för allt plugg du har hela tiden, så ambitiös! :) Det kommer att löna sig! Kram kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar