Det bästa du kan bli är dig själv

Kaosdag på stan med en kille som vägrade lyssna och inte satt ner rumpan en enda gång. Jagat honom överallt och inte fan tänker jag bara ta ungen och åka hem heller för att "straffa honom", det skulle bara straffat mig själv ännu hårdare som ääääntligen skulle få kika i butiker (trodde jag ja...) Hann in på New yorker och köpte en bh och 2 par trosor, sedan en franströja där som Jessica hittade till mig för 79kr. Så får väl tacka Noel för att pengarna är kvar då, synd bara att jag fortfarande inte har en aning hur mina kära vänner Elin och Jessica mår, då man inte hann att prata någonting i princip :b
 
Menmen.. vi fick en liten mysig stund på McDonalds iallafall och han var väl hyfsat lugn på barista iallafall (bakom grinden i lekhörnan). Ikväll bokar vi Budapest förövrigt, i helgen ska jag och Robin ta med pappa ut på en överraskning som han fick utav oss i 50års present och helgen efter det blir det utgång med Annie och Jessica och möjligtvis Fia och Ida. Längtar nå sjukt till allt! 
 
Imorgon är det jobb på skolan här ovanför 7-16, sedan är det min och Noels bästa kväll... fredagsmyset.. AAHH måtte man älska att bara slänga sig i soffan, se på idol och äta exakt så mycket chips man bara orkar!!
 
Tänkvärt: Någon annan är lycklig med mindre än vad du har!
 

Ida skriver:

Ja va kuul :) Vart skulle vi va då?

Svar: Haha.. ja kunde vi vara hos dig först så vore det överlägset.. eftersom du bor närmast :) Ni måste med!!! :D
Caroline


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar