max 37 dagar kvar!

har helt seriöst trott att det varit på gång varenda kväll den här helgen, haft världens tryck och ilningar nedåt, samtidigt som jag haft mensvärk och en massa sammandragningar, dock oregelbunda och med alldeles för lång tid imellan.. men jag har alltid tänkt att nu är det nog på gång, men icke. ingen panik direkt är ju en massa veckor kvar, men fick jag bestämma lite själv så kunde gärna mvc besöket på onsdag få vara det sista.. är inte van att gå hemma såhär hela dagarna och ett liv som hemmafru var nog inget för mig.. det är fruktansvärt osocialt att inte arbeta även om det kan vara skönt att vara lite ledig ibland.

ajuste, testade även mina jeans igår som jag inte använt de senaste två veckorna, and guess what? jag kommer fortfarande i dom, helt jävla otroligt hade jag aldrig väntat mig med tanke på hur vätskefyllda mina vader sett ut att vara. så på onsdag då jag ska rulla in över stan, ska jag trycka på mig dom, för veckan efter kan det vara försent..

nej, nu ska jag lägga mig i sängen och käka lite plommon, sedan tror jag att det blir gardinbyte och fix i vardagsrummet, orkar inte vänta på att kuddarna och resten ska hinna komma.. tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar