ett kallt avslut


såhär finklädd är vi dagen till ära, var väll egentligen tänkt att han skulle få på sig sin fina skjorta och jeans. men det alternativet försvann rätt snabbt då vi vaknar upp till en fryst nedervåning. golvvärmen hade lagt av, varmtvattnet likaså och det hjälper inte att vi eldar direkt, inte för att få värme i hela huset iaf.

johan och hans farbror håller på att kika vad problemet är nu, får hoppas de får till det annars får vi nog klura ut en plan B för kvällen. Noel har även varit hes i halsen igår och inatt och börjar bli förkyld så tack och lov är det värme i sovrummet där han nu ligger och sover. han total slocknade av i mina armar nyss då vi kikade på tv, huvudet åkte fram och då jag kikade så sov han, har nog med förkylningen att göra.. för så lätt brukar han inte vara att söva annars.

jaja, vi får se vad som händer ikväll, svider om mina fingrar att skriva nu så kallt är det. Stort tack till min mamma för fårulls-tofflorna jag fick i julklapp, de var behövda idag! : )

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

edit
det gick till sig tack o lov, så det blir ett nyår hemma som planerat!


Erika skriver:

Ja, den var rolig tyckte jag med :D hehe. Gott nytt år på er! Kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar