sov dig igenom vintern

medhåll eller ej, men är det bara jag som inte alls förstår mig på eller klarar av Petra Mede? det enda jag ser när hon pratar, är tyst eller gör någonting i huvudtaget är en stor mun som tar upp ett annars tilltryckt ansikte. tänker inte dömma ut henne för hennes utseende, då en komiker är till för att underhålla och hon med sitt utseende på den biten faktiskt lyckas jävligt bra, men ett taskigt yttre tillsammans med en sjukt irriterande röst som sprutar ut alldeles för mycket ord utan någon som helst mening, gör bara det hela outståligt. att hon sedan skrattar åt sina egna skämt, (så att ni alla ska veta var dom faktiskt är, eftersom dom helt saknar poäng) gör ju knappast saken mycket bättre.. Nej, mindre Petra Mede till folket, du förstör annars sevärda program som parlamentet med din närvaro!

Linn skriver:

sv : tack :)

Mäggie skriver:

Men va fan. Petra Mede är både snygg och asrolig ju. Hon vågar ju mest av alla andra fegisarna.

emma S skriver:



Haha, jag tycker hon är rolig. Men det är sant det du säger, hon skrattar faktiskt åt sina egna skämt...lite dumt kanske.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar