besök hos försäkringskassan

då har vi kommit hem igen från vårat lilla stadsbesök. först till försäkringskassan för att fixa med nya föräldrapenningen, så nu ska allt vara klart iaf, eller ja det ska ju räknas ut en ny penning så det kan ju ta sin lilla tid, förstod inte om han menade att jag skulle ligga på lägsta innan det blivit uträknat eller om jag istället får dubbelt sedan av den högre, no idea.. men det lär visa sig. kom upp i 110 timmar i snitt per månad iaf, så det är ju bra mycket bättre än ingenting alls, vissa dåliga månader som drar ner resten, men som sagt det får duga.. allt är bättre än lägsta iaf.

efter vi var klar där så åkte vi till min mormor, blev bjudna på lunch och drack lite kaffe. sedan rullade vi hem över igen och nu är vi som sagt hemma, för mig blir det sängen och vila ett tag, tröttare än tröttast.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar